hej hopppp

jag har ont i nacken, fattar inte varför. måste ha sovit på ngt konstigt sätt inatt hos jessica?
klockan halv 9 imorse gick vi upp, nervösa som never before. vi skulle köpa våra tokio hotel biljetter själva, utan jessicas mammas hjälp. jag satt i telefonen och jessica vid datorn. efter 45 min i kö i telefonen kom jag iaf fram och vi fick våra efterlängtade biljetter, ståplatser ofc. så nu är det bara att vänta vänta och vänta. ge mig mars!

nu har jag inga mera planer för veckan. ikväll ska jag ta det lugnt, funderar på att ladda ner ngn bra film och lägga mig och kolla på. en bra idé tycker jag det låter som. ska leta upp ngn bra och kolla på den. ha det så bra.
puss / mig



gammal bild på jessi från emo-tiden ;D
vi har precis fått våra biljetter till 3 april här.
(konsrten som senare blev inställd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0