hemmmma en stund

kom hem från marcus nyss. haft jätte mysig helg med honom :) han kom till mig i fredags natt vid ett tiden då jag låg och snarka så gott så. var helt gone när han kom för jag var så trött så jag kommer inte änns ihåg vad vi prata om på natten. tror jag svarade på hans frågor i sömnen, haha! så vi somnade nästan direkt när han kom.
igår morse åkte vi in till stan när vi vaknat och käkat frulle. hämtade min mobil på siba sen gick vi ett varv på ikano. jag köpte ingenting, är fattig som tusan. macke hitta en tröja. åkte hem efter det. chilla lite sen vidare hem till marcus vid 4 tiden. alla va på fotboll, åff spelade sista matchen mot mjällby (dom vann :D) jag och macke kollade inte utan var hemma och chillade. vi gick och köpte chips och dipp så laddade vi ner 2 filmer, wallander - prästen och wrong turn 3 :) vi lagade hamburgare och sen kolla vi på filmerna och käka chips (y) basta lite efter att filmerna var slut, mysigt som tusan :) sen skulle vi kolla på patrik 1,5, ja somnade ;) men det gjorde inte så mycke för hade redan sätt den.
vi gick upp vid halv tolv enligt den gamla tiden, men sen kom vi på att man skulle dra tillbaka klockan så den va egentligen bara halv 11. men vi käkade frulle och spela kort med tolla och victor sen gick jag ner till bussen i regnet. och nu så sitter jag hääär. så himla skönt att veta att det inte är ngn skola imorn. utan man har en hel vecka ledigt nu och sen 4 veckor rolig praktik! sen är det snart jul, kan inte fatta det. igår på ikea hade dom fullt med jul saker över allt. längtar efter julen ännu mera då!

nu ska ja vara hemma ett par timmar sen åka iväg till jessica vid 5 tiden, stanna där inatt och imornbitti ska det köpas tokio hotel biljetter. så jävla kul! hoppas vi får, då kan man äntligen slappna av och veta att man verkligen kommer kunna gå på konsrten. det ska vi göra i vilket fall som helst :D om jag så ska behöva slå ner vakterna för att komma in ;) haha.
men nu ska ja inte skriva mera. får se om ni hör ngt från mej senare.
annars, over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0