jäkla dator :@

min dator stänger av sig hela tiden, jag blir galen! den blir typ överhättad men ändå har vi haft på kylpasta i den senast idag :o ibland blir jag vansinnig på dessa datorer alltså.

känner mig lagom rastlööööööös....
är hur hungrig som helst, mormor morfar farmor och farfar kommer om cirka en kvart och då ska jag tvinga dom att vi ska äta direkt, haha! gud det luktar varm smörgås tårta på hela övervåningen med, sen har jag tittat på hell's kitchen och där var det massa mumsig mat sen skrev tojja sms och sa att hon ätit pizza! JAG DÖR, JAG VILL ÄTA!

men nu ska jag inte sitta här och dregla efter mat mera...........
hejsvejs


AH TACK, VORE TYP HIMMELRIKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0