lillebrors dag

idag fyller lillebrorsan 15 år, ojoj, han börjar bli stor. så nu så fort han fixar sitt moppe kort lär vi inte se honom mera, utan då kommer han nog vara ute och vröla på sin snigga moped :) jag tycker det är så himla dåligt det där med den nya lagen som började jälla från och med igår. varför sätter man in en ny lag från och med 1 oktober? jag fattar verkligen inte det. de är ju jätte orättvist mot de som fyller sent på året. mycket bättre om lagen börjat gälla från och med 1 januari eller ngt. för denna lag är ju självklart bra, för många som har moppe är dåligt utbildade. sen en sak till med detta nya kort som jag tycker är lustigt....att vi som tagit kort tidigare innan 1:a oktober behöver bara betala typ 100:- till vägvärket sen har vi tillåtelse att köra A-taktor... är inte det helt sinnes sjukt eller? jo :o nog tjatat om det, nu ska jag inte skriva mera just nu. maakie är här :) <3

Grattis fredrik iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0