måååndagg

sitter här och chillar. slutade vid 4 idag, så har varit hemma ett tag nu :) har väl varit en vanlig måndag antar jag!
mamma fixade iaf min och tojjas biljett till club sensation på fredag! SJUKT PEPP ASSÅ! så de blir käk och förkrök hos jullis på fredag sen bussen in till stan och så festa galet! sen får vi se vart kvällen slutar, men förhoppningsvis i åtvidaberg igen! haha. är sjuk pepp, längtar som tusan alltså :) så imorn ska ja hem till viktoria och kika i hennes garderob om ja kanske kan hitta någonting att ha på mig där. får hoppas det, för jag har noooooo idea om vad ja ska ha på mig. det är alltid så svårt, uschan! hoppas verkligen att det löser sej! men på något sätt ska de nog göra det.

inga planer för övrigt i veckan! hem till tojja imorn som sagt + träna, sen macke på onsdag eventuellt träning, och torsdag ska jag träna och inga andra planer :) sen är det äntligen fredag och sensation!!! KUL

men har inte så mycke mera att skriva! (:

nyktert på mej och jullan, jo tjena ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0