sensation imorn

yepp imorn smäller det eller vad man ska säga :) ska bli grymt!

hade om prov idag i AA (ansvarsfull alkoholhantering) hela klassen fick typ IG utan jonte förra veckan. sen sa marie att jag skrev skit bra idag och allt på om provet men hon kunde inte sättta mera än G eftersom det var ett omprov. känns aningen surt. efter skolan gick jag iaf hem till julia :) uträttade lite ärenden och peppa ännu lite till imorn. man ska inte se fram emot saker, men asså jag kan inte göra ngt åt att jag är sjukt peppp för imorn! de blir föra hos jullis sen tåget till linköping! fett assååå. har matlagning hela dagen imorn, sen en kort samhälls lektion på eftermiddagen. men ska no överleva. sen hinner ja inte mycke mera än att sticka hem och fixa mej :)

lördag ska jag iaf ha hit macke :) sen ska ja till kusinerna på söndag! får väl  se om ja får köra hem macke då! men vill att han ska komma hit på lördag iaf! :) nu ska ja ner och kolla på wallander. har lånat flera av tojja. sen ska ja sova! vi hörs imorn! Pussss o godnatttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0