skolan

sitter i skolan och chillar i datasalen med malin har smitit in på fias tyska lektion, haaha

var oerhört segt att komma upp imorse, mackes säng var skön som aldrig förr och jag sov en skönhetssömn när klockan ringde. var inte alls långt ifrån att stänga av den förbannade klockan och bara somna om, men sen fick jag den där tanken att jag blev tvungen att gå upp. jag är verkligen i behov av hjälp från kerstin. jag vet inte hur ja ska gå vidare nu när jag gjort klart min planering på turismen. sen när jag kommer till skolan får jag veta att lektion fan är inställd, okej då blir man skapligt sur. kunde ju fan legat kvar i sängen flerafleraflera minuter till om jag vetat det, typiskt!
vi börjar om en timme med servering, ska bli roligt. förhoppningsvis kan jag koncentrera mig lite bättre än igår, haha! låt klockan gå fort så jag kan få gå till restaurangen och dricka kaffe, är jätte kaffesugen! :) nu ska jag inte skriva mera, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0