söndaggg

tjoobrää :)
marcus kom till mig vid sex igår, vi chillade som tusan. båda var väl lite halv sletna, eller jag var bara halv sleten men han var hel sleten! han tog ett par för många i fredags haha. när jag ringde till honom vid 1 tiden svara malin:
- hej josse!
- hej malin, vad gör macke?
- macke och jag står och spyr taco chips från varsitt håll på våran balkong
- jaha? (chockad)
- nu äter vi taco chips
- jaha, vad gott
- jävlar! nu sprang macke till toan, oohfan vad han spyr!
haha, ja jag blev ganska chockad för jag hade pratat med honom bara ngn timme tidigare och då lät han inte änns full! åter till gårdagen då, vi la oss vid halv elva för vi var trötta, kollade lite på tv och somnade ganska tidigt.

jag gick upp imorse och gjorde fattiga riddare, alltså alla har snackat om det så mycket på sista tiden och jag har aldrig ätit det så jag fick för mig att göra det. så macke och jag åt det imorse, det var gott, smaka som pannkakor x) haha! sen tog pappa med sej marcusen till åtvid när han skulle hämta fredrik på f-lan :)
nu kom iaf pappa och fredrik hem nyss, så vi ska snart sätta oss i bilen och bräsa mot kusinerna :) johan fyllde 19 år i tisdags så vi ska fira honom lite! jag ska köra, kanske inte hela vägen ;D men en bit iaf!

hade bra! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0