sony ericson suger!!

sitter här vrål hungrig, ska få falukorv med ost och grejer från ugnen och jag bara älskar det :) mums!
kall höstig seg dag idag, och huvudvärk och en kaffe kopp hjälpte inte :( samlade ihop kraft och gick och gymmade efter skolan iaf. skööönt att få bli lite svettig och känna att man har gjort något bra! hade inte gymmat sen förra måndagen, dåligt av mig! ska köra imorn med. sen ska jag sova hos min skrutt imorn med :) tar sovis på torsdag tror jag. jobbar klart med planeringen till min back packing resa hemma. sen börjar jag jobba på riktigt med själva dokumentet jag ska lämna in på måndag :) låter som en jätte bra planering av mig. ska som saft göra en back packing resa. och jag ska åka till USA. först till New York, där jag ska kolla på olika saker och sedan åka vidare till San Francisco i norra Kalifonien och så bila genom hela Kalifonien till San Diego i söder. Ska även göra en avstickare till Las Vegas. Önskar jag kunde göra resan på riktigt alltså, vore värsta dröm resan alltså! men så äre det.

nu till rubriken, min mobil har slutat funka. satt på bussen och typ sms:a och så där. sen hade min bakgrund försvunnit helt plötsligt...så ja tänkte liksom jag stänger av den och sätter på den igen, fick jag igång den igen då? nej. den är helt cp. det vibrerar till i början som den ska, sen står det sony ericson, men sen blir det typ svart och händer igenting. asså sony ericson mobilerna har blivit skit dåliga...alla måste lämna in sina på lagning känns det som. och alla har något problem med sin mobil. blir galen, kan dom sälja mobiler som funkar eller?!?!? :@ har fan bara haft min i 3 månader. längre än de ska den väl funka :o nu har jag iaf en gammal 3310, kul. nej. sej som fan och usch...

men nu ska ja äta när som. hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0