ännu en måndag

vart en liten såndär inpuls händelse idag. var planerat att jag skulle åka hem efter skolan, ta de lugnt och käka nudlar. men sen ringde min pöjk och fråga om jag inte ville följa med honom hem så vad svarar man inte på den frågan ? så nu sitter jag här och ska snart gå till bussen. ska tvinga med mig macke halva vägen, roligare än att gå själv.

jag skriver mera när jag är hemma. mamma har gjort bra och nyttig mat till mig idag :)
har varit duktig hittils this day. ätit typ 4 äpplen, frukost och så skolmaten. det ända onyttiga är väl nudlarna. men wtf, det är ju gott och godis och sånt är sååå mycke värre. lite njutning måste man få (y)


han är söt och han är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0