fredag imorn, feeettttt

vaknade hos min fina älskade imorse, han gick upp och till skolan innan mej eftersom jag hade sovmorgon och ja låg och drog mej en halv timme till efter att han stuckit, sängen var sådär himla underbart skön imorse, man vill bara inte upp! och det hade varit ännu bättre om den underbare mister johansson kunde stannat! efter skolan åkte jag till stan och träffade sjukgymnast-helena :) vi snacka lite och hon böjde och hade sej lite på mitt knä, det tog bara 20 min så jag fick vänta på bussen i 40 min i regnet, uschan på det! men ja överlevde och nu sitter jag här i värmen...mmmmh!

imorgon ska ja ha myspys kväll med sofia emilia och jessica :) ska käka tacos sen nog dra till lindas inflytttnings fest en sväng eventuellt. får se lite imorn, men jag hoppas att jag kan få med mej mackedonien hem till mej på kvällen. vore inte helt fel med honom vid min sida imorn, nejnej! aae nu ska jag leta efter mamma som försvunnit .

PÖSS MEJ


EH OKEJ JAG SAKNAR ÖLAND FETT NÄR JAG SER DEN HÄR BILDEN
och idag är det höst, sån höst jag hatar så nu saknar jag sommaren
kom tillbaka sommar och sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0