lördag yes

är hemma hos macke, sitter här med lite huvudverk långt borta. sjukt jobbigt om jag ska vara ärlig. hoppas verkligen att den försvinner snart. ska stanna och käka mat här för min älskade macke fyller ju 17 imorn så blir lite käk för honom här. han har även fått mina vackra presenter som jag köpte åt honom igår. en parfym och ett par calvin klein kallsipper...tror han blev nöjd faktist :)
igår åkte ja till åtvid efter att ja varit en sväng i staden. köpte mat på victoria, hem till emilia och förkröka lite sen for vi iväg på fest hos johan. hade tur att få skjuts med så blev inte alls mycket gång igår, skönt som fan asså. sen hem till macke efter festen, kom en jävla polack kärring som va vansinnig... "vet ni vad klockan vara!? sticka iväg eller jag ringa polisen" så där stod vi utanför huset till lägenheten och glodde, vår dricka plus emilias väska var där inne. som tur va kom emilia in och kunde hämta sina grejer. sen skjutsade erik tror jag han hette hem mig och emilias lägenhet så jag kunde hämta mina grejr o sedan gick ja hem till marcusen :) lyckad kväll!!
hopp, men nu orkar ja inte skriva mera. ni får ha en bra kväll :)
och idol juryn kan suga för dom skicka hem gabriel :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0