lördddag

vaknade för en liten stund sen och är genom förkyld, skapligt kul...eller inte. har hostat hela natten nästan, känns som lungorna ska komma upp då och då, inget vidare. hoppas det blir bättre. macke är här, han ligger inne på mitt rum, trodde han såg på tv för den är på hör ja men när ja fråga vad han gjorde nyss lät han död så han verkar ha slumrat till eller något ;) igår gjorde vi tacos och käkade framför tv:n, underbart gott. sen blev vi kvar vid tvn ända till vi somna. för flytta oss till mitt rum och min tv bara under reklamen på djungelkändisar eller vad det hette :) mysi kväll!

idag ska vi inte göra ngt, det är bra väder ute. vi ska göra hallonpaj vet jag, för de blev ja skit sugen på förut när det va reklam om ngn hallonpaj på tv :) sen får vi se vad som händer. skriver nog mera senare. nu ska ja gå in och hoppa på maarcus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0