mackes dag

idag fyller marcus hela 17 år , ett år närmare 18 då vi kan börja röja på krogen och köpa folköl :) kommer ihåg när han fyllde år förra året och det känns inte som ett år sen. han hade haft fest hemma hos sig för han fyllde då. sen va hans mamma och pappa på fest i sporthallen. sen på morgonen va hans mamma vansinnig för det var ngn som typ hade fimpat eller ngt på altan bordet och det såg ut som ett fan på altan. sen hade marcus bror en väska med kofot och bultsax i, hhhm, konstigt att man blev fundersam som mamma då. så nu tror jag inte marcus vågar ha ngn fest hemma igen ;D igår skulle mamma och dom hämta mig hos macke när vi ätit. men det anna fråga om inte mamma och pappa ville komma på fika så dom kom vid halv 9 tiden så fikade vi och blev kvar ända till 11 tiden på kvällen. jag var sjuuukt trött när jag kom hem så jag slockande nästan med en gång alltså. men trevlig kväll :)

idag har jag lovat mamma att städa rummet, så jag antar att jag ska göra det snart. sen ville jag ut och övningsköra igår, skulle gjort det hem från marcus. men efttersom jag var så trött och det blev så sent så strunta jag i det. mamma sa att vi kanske kan åka till mormor och morfar så kan ja övningsköra dit. så kanske skulle slå en pling till mormor och morfar och fråga om vi kan komma förbi :) men vi får se. nu ska jag farma klart sen gå ner och duscha, sen börja städa rummet. vi hörs kanske ikvällll :)

grattis igen baby :)



SOMMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0