mitt huvud

känner mig skit yr i huvudet av min huvudvärk, mina ögon är typ helt efterblivna, om jag flyttar blicken till en sak till en annan känns det som bilden man ska se ligger kvar på den saken man förflytta från och så typ 1 minut senare ändras det till rätt bild, okej det där blev väldans komplicerat så ingen fattar säkert något. huvudet är tungt och gör ont, usch!
macke åkte hem för bara en lite stunds sen, vi gjorde en skit god hallon och blåbärs paj! uppmärksamma att jag skrev vi och inte jag. det är en stor grej att vi gör ngt sådant gemensamt, oftast är det jag som står för sådana saker, haha! men inte idag. förutom pajen har vi inte gjort ngt idag, tv tv tv typ. båda har känt sig lite förkylda och små krassliga. men just nu mår jag ännu sämre än förut, allmänt yr och trött...hoppas som tusan att det blir bättre.

julia skrev förut och fråga om ja kanske inte kunde komma till tojja ikväll och va med henne och tojja, och det kan jag om mitt huvud blir bättre! men än var det tydligen inte bestämt för tojja skulle kanske vara med robin. men jag får se, annars lockar det att bara vara hemma och ta det lugnt faktist. försöka inte bli sjuk, om det går?
dricka te med honing i och sen ligga ner myst under ett täcke i soffan. jag hade ju tänkt gå till farfar och farmor och låna motions cykeln och trampa mig lite svettig idag, men vet inte om jag kanske borde skippa det nu när jag är så galet hängig...antagligen det bästa trots att det svider lite i själen. hade gärna gått dit och trampat som en galning så jag kunde känt mig nöjd med dagen trots att jag vräkt i mig en tallrik paj.....

lyssnar på tokio hotels nya låt automatcsh, gillar den mera och mera hela tiden. dock skulle jag vilja höra den på engelska. men ska beställa deras album humonoid sen så jag får det snabbt efter 7 oktober då de släpps :) ser fram emot det, både automaticsh och humonoid har helt annorlunda sound så ska bli skit skoj. sen hoppas jag att dom kan komma hit med en konsert snart med så jessica och jag kan få se dom, skulle vara sjukt kul med tanke på hur sjukligt besatt man har varit. pinsamt nästan att tänka på det. jag menar hur kan en människas värld helt och hållet ändras så att det bara är en sak som existerar i huvudet på en? jag vet fan inte hur det gick till men skapligt läskigt när man tänker efter även om jag har jätte många galna minnen. man kan även säga att jag fick lära känna två fina brudar med, sarah och vilma. det är ju inte direkt ngt man ångrar :) men jag skulle inte vilja bli sådär sjukt besatt igen :o haha! tack för att man vuxit på sig lite.
nej nu har jag skrivit nog. hör kanske av mej sen :)







är inte sarah för rolig!?
hälften av alla mina filer i mottagna filer innehåller såna här bilder från 2007!
guuu så kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0