nu jädrans

har varit ute på en hyffsat lagom lång cykel tur :) det behövde jag kan jag säga!! jag rör aldrig på mig nu mera. allt har blivit så fel nu med knät, vet inte hur ja ska göra :/ . sen får jag jätte dåligt samvete när jag bara sitter helt stilla och inte gör ngt utan bara äter och så vill jag bara ut och springa, men jag kan inte. idag tog jag iaf cykeln och tog en runda på ca. 5 km. skönt! nu känner jag mig iaf lite duktig. jag ska försöka att cykla den svängen nu några gånger i veckan, det tar bara 30 min, det är inte så mycket och den lilla stunden måste jag kunna lägga tid åt. det är ju absolut värt det, för vem vill sitta som en jävla fetto boll här om sisådär ett halv år? inte jag iaf. sen ska jag sluta att äta godis, chips, läsk, pizza och såna onyttigtheter. jag som rör på mig på tok för lite behöver absolut inte det! usch nej. nu ska det bli lite ändring på mina mat vanor, det kan aldrig skada. snarare tvärtom. jag ser faktiskt fram emot denna utmaningen :) för varje dag denna vecka som jag klarar det ska jag få någon slags belöning, men vet inte riktigt vad för form av belöning jag ska ge mig själv. det blir att tänka på ikväll innan jag somnar så skriver jag imorgon här i bloggen vad för belöning jag ska ge mig själv! gud nu vill jag bara börja. ska gå ner och skriva en inköps lista åt mamma imorn som hon ska köpa hem åt mig! med frukt, bär, grovt bröd, grönsaker osv. nej nu ska jag springa ner och göra det!

gooo nya nyttigare josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0