röntgen

yepp, idag var det min så kallade "röntgen dag" . Jag stack från näringläran och in till stan, mötte upp mamma och sedan åkte vi till sjukhuset. Hade fått höra från lite olika håll att det skulle ta typ flera timmar att göra magnet röntgen så jag var förberedd på det värsta, men icke sa nicke. Det gick på 45 minuter, cirka. men det var inte så mycket om man jämför med vad jag var beredd på, haha! fick även göra såndär skelett röntgen så vi får se när jag får svaren, troligen nästa vecka hur det ser ut. kan ju alltid försöka ha kvar hoppet om att det INTE är korsbandet. hoppas hoppas hoppas.

imorn ska vi laga mat till restaurangen för första gången, ska faktiskt bli jätte roligt. dock ska vi vara ihop med th och det känns som det kan bli trångt och mycket irretation under typ dom 6 timmarna i köket vi har imorn. sen ska jag sova hos mmmma boooy imorn :) sovmorgon på torsdag så de är ju såååå himla bra att kunna utnytja honom lite när man måste åka bussen annars, haha!

men de va väl allt for this time.
idag är första höst dagen med, kommer sakna sommaren men om ja ska vara helt ärlig ska de bli lite mysigt med höst och vinter. om man kunde få en sån där riktigt vinter som är kall pulver snöig och vit. och sen en höst utan en massor av regn och rusk. de håller vi tummarna för tycker jag.

hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0