sur, jooo tack

blääk, jag är på inget vidare bra humör just nu...
är så jävla trötttt på en del människor som jag har vissa lektioner med. asså blir så himla galen så jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag älskar inte skolan? vem gör det, men jag går hällre dit än att sitter hemma för jag vill träffa mina kompisar. om jag nu skulle skriva om varför jag känner mig så galet sur skulle alla som läser säga direkt, "shit, vilken pluggis! bryr sig bara om skolan och blablabla" jag orkar ärligt talat inte bry mig. tyck vad fan ni vill för era åsikter om att jag skulle vara en pluggis betyder typ noll i mitt liv. jag vet vad jag är och vem jag är och det känns som det är det viktigaste. jag har en liten fråga, varför lär man sig inte på en lektion när man sitter och snackar "strunt" hela lektionen och inte bryr sig för fem öre om vad läraren säger? vem förväntar sig då att lära sig något? lära sig ngt gör man på olika sätt, jag gör det bra genom att jobba själv, vissa gör det bra genom att lyssna, ja alla har olika sätt. men jag har aldrig hört talas om att någon skulle lyckats lära sig genom att sitta och snacka om helgens händelser under lärarens genom gång? sen ist för att göra det som ska göras så skiter man i det då. men det som jag undrar mest över i detta läge är hur i helvete man kan lägga över det på läraren? att läraren är dålig och inte lär ut bra? ursäkta, men finns det något tanke sätt med i bilden överhuvudtaget? nej antagligen inte. usch vad jag blir sur. snart klarar jag inte av mera, är nära ett sammanbrott efter varje dag nu mera känns det som.

nu pratar jag gärna om ngt annat...

hängde med jessica hem efter skolan för vi skulle se män som hatar kvinnor, han inte se slutet. men ändå det viktigaste. den hade en annorlunda handling mot vad jag trodde, men den var absolut sevärd! mycket bra. inte lika läskig som alla sa heller :o visst den var ju rätt brutal, men inte överdrivet vidrig. hade förväntat mig värre. imorn har jag en lektion hela dagen och det är matlagning, vet inte hur det kommer bli men jag hoppas att jag överlever hela dagen. sen ska jag träffa ulla på hälso fabriken så ska hon visa mig lite och så ska jag prata med henne. sen blire att börja träna där, kanoooooon. sen ska ja sova hos marcus imorn. han är friskare nu med :) BRA. nä nu ska ja fixa mig och lägga mig.
godnatttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0