tisdaaag

blev inget skrivet igår sen, jag orkade helt enkelt inte. så nu får ni ett lite längre om jag kommer på saker att skriva om...

igår så va jag i skolan, jätte ovanligt verkligen. stack ner till gymmet efter att en evighets dag var slut typ. gymmade en stund, var slö och gjorde det inte så länge. fy på mig! sen gick jag hem till macke...eller gick och gick. jag han till järnvägen sen kom mackes pappa så han plockade upp mig och vi åkte till willys och sen hämta vi macke lilla som varit och klippt sig, snyggt blev det :) sen for vi hem till marcusen då, där blev de chill (ovanligt?) nej, men det spelar ingen roll för det är roligt ändå. sen åt vi lite korv med potatis mos och sen lite chill igen o vid halv 8 körde macke hem mig, han övningskörde såklart. jag skulle ha pluggat, men självfallet glömde jag det när jag kom hem bara för det var idol...kollade på idol och blev sedan fast vid tv:n och kollade på matakuten. sen klockan 10 var det för sent för skolarbete. hade 32 frågor att svara på och ja var redan död då. så jag somnade så gott så och vaknade igen klockan 22.49 (30 min senare) av att det haglade helt sjukt utanför. trodde nästan hela huset skulle hagla bort. fy attsingen så det lät, det slog mot fönstren. men det gick över på ca. 10 min och jag somnade om igen :)

idag har varit en lång jobbig dag i skolan, usch och fy och blä. slutade vid halv 4 och då tog ja tjugo i bussen hem och mamma fick hämta mig i grebo. så körde jag hem :) vi åkte lite omväg på små vägar för att jag skulle få träna. och det går hur bra som helst nu måste jag säga. nu har jag lite hopp om att jag ska få körkort igen. dock finns det mängder av saker att finputsa på. men det tar jag senare ;) har käkat och kollat på top model och nu sitter jag här åter igen. ska kolla idol ikväll och annars ingenting planerat. skööönt :) imorn ska ja in till stan och köpa mig en SNYGG höst/vinter jacka. behöver det verkligen alltså, sen ska ja leta efter en snygg stickad mysig tröja. får ju studie bidraget imorn med, fätt gött. men måste komma ihåg att inte handla upp allt direkt.

bara skola imorn med sen är vi lediga tors-fre :) så blir en lång helg. as härligt enligt mig, ingen aning om vad som händer men det skulle inte förvåna mig om ja och min pojke skulle spendera mycke tid tsm, och det tackar man ju inte nej till, han är bäst på jorden :) idag är det 1 år 1 månad och 2 veckor. snacka om att ja har koll då :)
blir färgning av håret snart med, MÖRKTMÖRKTMÖRKT! :) de var väl allt jag kommer på just nu...
hare, pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0