tisdag

halva veckan har gått imorn så då är det snart helg, haha! okej det där kändes sjukt långsökt...
as seg dag, hatar samhäll och det hade jag första lektionen idag. genom gång varje lektion sen vi börja. asså kan min samhälls lärare inse att alla inte lär sig genom att sitta och lyssna på genom gång 1,5 timme utan att vissa lär sig på andra sätt. och sure, om han verkligen måste berätta varför kan han inte korta ner det lite. dock fick vi sluta en kvart för tidigt idag så det blev inte riktigt 1,5 timme, men wooah typ första gången sen vi börja skolan för sisådär 5 veckor sen. det suger. sen med en näringslektion i 3 timmar som grädde på moset innan jag sluta. uschuschusch, glad att denna dag är över. fick iof sluta en timme för tidigt på den så slutade 3 ist för 4.....men ändå ett rent helvete.

tanken var att jag skulle åka hem och plugga, leta efter sevärdigheter i New york som jag ska snacka om på torsdag. inte så svårt, men det kräver ändå ork som jag inte har ngn. men ja måste göra det så ska finna liten gnutta ork snart och fixa det....sen ska jag göra typ 25 konstiga frågor i näringsläran till nästa vecka...borde börja på det så jag inte får så mycket sen. jag är expert på att samla saker på hög sen  ha typ en miljon läxor att göra dagen innan den ska lämnas in. josefin hitta din ork nu!!!

imorn hade jag velat va med macke, men ja måste träna faktist. strunta i det idag för tänkte att jag inte ska överbelasta knät för mycket. smart tanke av mig, tack jag vet :) men nu ska jag börja leta lite sevärdigheter i New york sen den där andra jobbiga grejen. sen ikväll är det idol, inte missa!!!! heja gabriel :)))))
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0