vart tog helgen vägen?

imorse vaknade jag med världens jävla huvudvärk alltså, fyfan. var yr i huvudet för jag hade så jädrans ont. inget hjälpte, käkade ipren, försökte slappna av och drack typ en liter vatten, men den ville inte släppa. då blir man galen asså, jag skojar inte. jag har varit lite hängig hela dagen och haft lite över min vanliga kropps temperatur, så liiite sjuk är jag faktist :)

igår var jag hos julia med henne och tojja, käkade tacos, snackade typ as länge sen kollade vi på harmagedon eller hur det stavas. orkade dock inte se klart hela så vid halv 12 stack jag och tojja till repan och träffade marcus, robin och johan. skulle bara sagt hej, men sen så slutade det med att macke följde med mig hem hit, så vi åkte hem till honom och hämtade en hjälm och lite grejer åt marcus. sen körde vi hem till mig på min moped som är sååå slö. macke körde och det var svin kallt ute, uschan! i dalamobacken fick vi springa upp med moppe fan för den orkade inte upp typ utan dog. herregud! var hemma halv 1, nerkyld och sjukt trött med en dödlig huvudvärk redan då. så pga att både macke och ja varit lite halv döda idag så gick vi inte upp förrän 1 idag och har inte gjort ett skit, kollat på film och sen tvättat bilden åt mamma nu. om en stund ska vi köra hem honom, jag ska övningsköra lite :) sen ikväll måste jag förebereda mitt "tal" om sportresor som ja ska snacka om imorn på turismen. sen ska jag läsa klart engelska boken till kapitel 15, är på 11 nu. så jag har att göra när macke stuckit. imorn blir sjukgymnasten om ja inte blir sämre, för då struntar jag i skolan. men huvudet är faktist bättre nu. på torsdag ska ja till tandläkaren med, har inte varit det på hundra år typ. meeeeeeen that's all. hejjs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0