13 april

fint väder idag med, lite molnigt har det varit på förmiddagen men eftermiddagen tycker jag har varit kaaanon. gick tidigare från sista lektionen för att ja skulle ner till ulla på gymmet igen. hon visade lite mera övningar. så körde igenom det och sen cyklade jag en stund. skööööönt! nu ligger jag hemma i sängen ny duschad. tog precis en promenix med farmor och farfars hund olle. så har rört mig ytterligare lite idag. känns skönt i kroppen nu! borde väl inte utmana ödet med mitt knä för mycket....men en sväng med olle i solen kunde jag verkligen inte motstå. ville bara inte sätta mig inne när jag kom hem när vädret ÄNTLIGEN är såhär vårigt och underbart.

ska strax käka lite, om mamma kan komma in snart och börja laga mat. själv ska ja fixa med min hårförlägning som jag duschade och dränkte i fuktmedel förut. orkar liksom inte föna och fixa med det imorgon bitti för då måste man gå upp fjorton timmar tidigare. så fixar hellre med det nu ikväll innan jag lägger mig!
vi hörs kanske senare. chiaaao


så jävla het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0