Är det sant?

tack gud för att du för engångs skull står på min sida. för om denna väderprognos från smhi.se och väderprognosen jag såg på tv 4 vädret för en halv timme sen stämmer om fredag måste jag hoppa av glädje! okej ja ska inte ta ut ngt i förskott, för sån här tur har jag aldrig tidigare haft? vi får se på fredag morgon om den stämmer, punkt.

vart en okej dag. slutade halv 4, gymmade över en timme, mycket skönt! men nu vet ja inte hur ja ska få ihop de resten av veckan med gymmet. imorgon måste jag nog ha vilo-dag och på torsdag ska ja med jessi hem och hon ska slinga mitt hår, och på fredag efter skolan vet ja inte hur pepp ja kommer vara på att träna? då är de ju tagg till fest som gäller. joooobbbiiiiigt!

marcus ringde förut och ville att ja skulle komma och sova hos honom vilket ja inte kunde för ja hade lovat mamma och pappa att hjälpa till lite med att mala köttäfärs, I know not freeeeeecsh. men ja överlevde deeet. så marcus kommer hur som eventuellt hit senare eftersom han så gärna ville sova med mig ;)
nu ska ja sluta skriva och äta upp mina djungelvrål. PUSS


Kommentarer
Postat av: jonna

åh du får inte jinxa det. PEPPAR PEPPAR, ta i trääääää! :p

2010-04-28 @ 20:51:50
URL: http://purityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0