birka paradise next

har inte hunnit/orkat blogga idag. vaknade upp tsm med min man imorse, kände mig levande död typ. vart en riktigt soft kväll igår vid bysjön med jonna och jullan. med grillat kött efter mycket om och men och ett par glas vin. trevligt som tusan. efter att solen gått ner fick en vinglig julia igång en brasa så vi kunde sitta framför den och värma oss och då dök även linus macke och carl upp. så kanon kväll, och nu mår man så bra för våren är verkligen här och det betyder: snaaaaart sommar!!! underbart. men vaknade som sagt imorse lite bakis sådär av vinet, men det gick över när jag fått hoppa in i duschen och började göra mig iordning. för vid 1 kom mormor och morfar och farmor och farfar hit för påsklunch. macke dissa och åkte hem för att repa innan dom kom. men det vart en trevlig dag med mor och far föräldrar iaf och mycket god mat. nu ska jag alldeles strax åka ner till marcus! har packat klart precis, hoppas inte jag glömt ngt. för de som inte vet så åker jag och marcus familj en sväng med birka paradise imorgon till tisdag. ska bli riktigt roligt faktiskt. vi hörs på tisdag när jag är hem kommen igen. hittar ej min kamera, den är helt borta. så ni ska inte förvänta er allt för mycket bilder....

ha de fint, och hoppas detta härliga vårväder håller i sig, man blir ju föööör gla' :) PYSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: jna

det blir en repris när jullan kommer hem från rom om två veckor, just so you know! :)

2010-04-04 @ 22:26:13
URL: http://purityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0