Fix & trix innan sovdags

nu har jag legat och fixat och trixat med bloggen ett bra tag. lite små detaljer. har aldrig orkat fixa iordning kategorier, men nu har jag tre såna. My world, Tokio hotel & Humor. kommer kanske dit ngn mera kategori någon gång om ja känner att jag saknar de. men det tar vi då isf. sen har jag fixat dit länkarna med nere i menyn. så nu finns lite länkar till sånt jag styr med när jag sitter framför denna burk. har aldrig orkat ta tag i det heller. men nu tog jag fingrarna ur röven och gjorde det! oså fick ni er en liten personlig text i menyn med som ja tänkt ett tag.....men återigen inte riktigt prioriterat eller pallat, haha :) hope you like it.

men nu måste jag sova för klockan bara tickar iväg. skönt med sovmorgon imorn hur som helst. vi hörs och godnatt återigen!

Kommentarer
Postat av: jonna

kommer vi ses på fredag snygging? :)

2010-04-27 @ 08:34:39
URL: http://purityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0