HEMMA

har varit sovit hos marcus sen tisdags och nu är jag äntligen hem kommen till min sköna säng!! längtar alltid lika mycket efter den när jag är borta. igår var vi i sthlm med skolan, HR08, BP08 & NV07. först ett besök på riksdags huset som tog två timmar och som sög ganska rejält. men vi överlevde som tur var. sen var vi så hungriga så vi bestämde oss för att käka de första vi gjorde efter studiebesöket. och otroligt nog hade vi tur och hitta en riktigt nice kina restaurang typ direkt. 90:- så fick man äta buffé, hur mycke man ville. SVIN GOTT! efter käket gick jag jessica och oliver drottninggatan fram och tillbaka typ ;) jag köpte en jeans-jacka. kommer bli perfekt i sommar. den är lite för tunn för att använda bara nu i vår, men så fort de börjar bli varmare kommer de bli kanon. sen köpte ja en himmels blå skjorta som ja har tänkt använda på valborg ihop med mina jeans fake converese som ja fortfarande inte använt. så kanon att ha kläder tills dess med! så köpte jag smink och två par tights. åkte hem från stockholm vid kvart över 4 tiden och va hemma i åtvid igen vid halv 8. hade spräng huvudvärk och va dyng trött, så marcus och ja spela lite kort sen somnade vi. SKÖNT!

idag har vi haft sovmorgon och sedan kök. efter skolan drog fia jag & emilia ner till gymmet och körde drygt en timme. och nu ligger jag här i sänge, min kära bror ringde nyss så ska åka ut och hämta honom med moppen nu. bäst att skynda sig! TJARÅ 


älskar henne

Kommentarer
Postat av: Anonym

o jag älskar dig <3

2010-04-22 @ 17:43:25
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

o jag älskar dig <3

2010-04-22 @ 17:44:09
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0