Join me forever now!

whisper me, all your secrets whisper me, all my secrets whisper me, all your secrets whisper me.
Celebrate it loud!



detta får mig att må så jävla bra. jag saknar den dagen så himla mycket. allting! till och med att frysa så mycket så man trodde att man skulle få amputera bort båda benen efter. jag saknar gemenskapen, den förväntansfulla känslan, magontet, tårarna, folket, kö-vädarna, dom fula aluminium filtarna, väntan, nervositeten, kännedomen om att mina absoulta favorit killar fanns bara ett få tal meter ifrån mig, snön, dom gula fula banden vi fick, att bli ihjäl mosad mot kravallstaketet, känslan när jag kom in i globen och såg scenen, att känna hur hela hjärtat sprängdes innombords när drapperiet åkte ner och jag såg hela scenen som jag bara sätt på youtube klipp innan, när tom och georg kom ut på scenen, när ägget öpnnades och bill stod där. bill fucking kaulitz framför mina ögon. jag saknar allt det där och en miljon saker till så förbannat mycket.

tack för ni alltid gör mig glad, alltidalltid oavsätt vad. vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: linn

åh, sådär känner jag också. att se bill slår typ.. allt <3

2010-04-29 @ 23:32:47
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja, fyfan! SAKNAR

2010-04-30 @ 15:24:16
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0