kvälls inlägg!

har kommit hem från mammas och min lilla tripp till linkööping nyss. blev bio, som var bra, sen god mat på platå så övningskörde jag hem i mammas nya bil för första gången med som grädde på moset. himlans härlig kväll. nu ligger jag i soffan och glor på tv. är skit trött. hade jag inte varit det hade jag gärna pyst ner till åtvid och hängt lite med mina vänner där. grillat och grejer hos johan har några av dom gjort. hade varit nice att umgås med bästa julia, men får bli en annan gång. ögonen går i kors här hemma. fattar inte varför. marcus och jag sov fan till kvart i tolv idag! haha, meeeeen.

imorgon ska ja färga maakies hår, blir nog framåt kvällen. måste göra engelska b läxa som ska vara skit svårt enligt jessica, fett nice råååå! men ska kolla klart lite på tv innan ja pallrar mig upp till min säng. GODNATT!
pepppppp på valborg är jaaaa!


Kommentarer
Postat av: SANNA

fin bild! :)

2010-04-24 @ 23:08:58
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

heeeeelt grymt ja! :DD<3

hoppas verkligen! :DD<3

2010-04-24 @ 23:52:50
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/
Postat av: Fiia

JA MED!! Pepp som faaan:D

2010-04-25 @ 09:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0