min säng <3

äntligen hemma! senaste dagarna har gått i ett och det kommer de kommande att göra också. nu är jag iaf hemma...ensam....och ska sova ensam med för första gången på lång tid. ensamt och tråkigt och inte allt lika mysigt som när marcus är här...eller min mosters urgulliga hund ronja som sov med mig inatt. men jag tror jag överlever. macke sov hos mig lördag-söndag, jag åkte hem till honom söndag kväll sov där, vi for till stockholm och birka paradise måndag-tisdag, macke följde med mig hem tisdag-onsdag, jag åkte till min moster onsdag-torsdag. så ja, here I am. har haft det trevligt i ljungsbro, va i simhallen och ja testade simma med knät, gick bra!! sen kollat film, lekt med ronja, pratat osv. hon skjutsa mig till stan ikväll för ja skulle ju på semin av rockkarusellen på skylten och heja på unplugged. tyvärr tog denna resa slut för dom, men jag tycker de va jätte bra att ta sig till semin (y)

imorgon är det fullt upp igen. ska till ulla på hälso med knät. hon ska kolla på de och ge mig instruktioner hur ja ska gå till väga osv. sen på kvällen ska ja umgås med mina fina vänner sofia jessica och emilia :) får se hur kvällen slutar. lördag ska ett gäng tjejer va med på en fotografering i linköping och bli sminkade och grejer av makeup artister, så ska bli jätte kul!!! :D men ja skriver imorgon igen för nu ska jag sova. tiden bara rinner iväg ser jag, haha! godnatttt!


jag och jessi bakade bröd en eller två veckor innan vi såg th....ja såhär fint blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0