MÖRDARE



kolla 00.22.
hade det varit jag, josefin karin kristina palmqvist hade hon inte levt längre. tom kaulitz dödar mig lite mera för varje jävla dag som går. en mördare är exakt vad han är. men en så jävla fin sådan, en som man älskar så jävla mycket så man bara vill slita av sig håret. men som man samtidigt hatar för att han dödar än innombords med sina blickar, roliga skämt, sitt sätt att vara på, när han spelar gitarr, när han ler, när han driver med georg...jag skulle kunna fortsätta i flera timmar, men det vet ja att ingen skulle orka läsa. förut har jag inte riktigt fattat vad man har menat att det känns som när man sagt eller skrivit "det kändes som ngn slet ut mitt hjärta" . den jävla mening passar perfekt för mig när det gäller den där jävla tom och hans jävla band, för det är vad han och bandet gör på mig varje dag, minst en gång. men ändå älskar jag dom så galet mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med, och du skulle visst kunna skriva i 453 timmar, JAG SKULLE LÄSA!!

2010-04-15 @ 21:30:56
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0