påskafton

hej alla glada! idag är det påskafton och jag hoppas ni fått många smaskiga påskägg idag minsann. själv har jag fått ett av farmor och farfar och ett igår av min moster. sen ska ja snart leta upp de som är från mamma och dom som de enligt tradition har gömt, haha :) mamma pappa och ja drog ner på åtvids påskmarknad vid elva tiden och tog oss ett varv där bland allt folk. för mycket folk vare! haha, mera än vanligt. hittade inte så mycket och tanken var inte att stor shoppa heller. men jag fann en snygg väska som jag köpte, skit snygg och kostade bara 120:- så varför inte passa på? den jag har nu som jag köpte i rom förra året är lagom sleten. handtaget på ena sidan kommer snart lossna, skit bra med en ny hur som. köpte även tre ringar, 30:- styck var ju som taget!

om ett tag ska ja dra ner till åtvid och umgås med julia och jonna tror jag. vi skulle grilla sen får vi se om det dyker upp ngn mera. ska försöka finna lite alkohol som jag kan dricka med. blir nog nice, vädret är ju underbart. dock tror ja det blir lite kallare mot kvällen, men shit tha same. blir mysigt. sen åker jag hem ikväll för imorgon måste jag packa. drar till marcus imorgon och på måndag blir birka paradise! FINT. hoppas på bra väder. men nu ska jag leta upp mitt påsk ägg :) SEYUH


today's!
min nya jacka ser ni där, H&M 399:-
och mina skor dinsko 299:-

ringarna:




min fina väska jag köpte:


Hörs kanske ikväll!


Kommentarer
Postat av: frida johansson

jag tror att jag har en likadan ajcka som dig som jag köpte förra året :S<3

2010-04-11 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0