skär-torsdag

kom hem från stan för inte så länge sedan, åkte med mamma hem när hon slutade. hittade hur som jacka och skor som jag skulle ha. dock tog de typ hundra år att hitta en jacka, så ja höll på att bryta ihop. blev ingen skinn för jag hittade ingen bra. men är nöjd med den ja köpte. annars blev de i stort sätt inget utöver jackan och skorna. bara lösnaglar, min egna naglar ser hemska ut så blev tvungen sen en frida tidining med. nice dag!
min hårförlägning har även kommit så ska försöka få me mamma till åtvid imorgon så ja kan hämta och fixa med den. underbart!!! om ett tag kommer min man hit, vi ska käka påskmat med mamma och dom på ngn middag som ska vara här ute i värna med massa fölk. sen ska la vi hem hit och chilla. funderade på att städa rummet, men brukar ej va ngn idé när macke ska komma ;) nu ska ja fixa min överrasking till honom :) <3

men de får räcka nu helt enkelt. OVER AND OUUUUUT
ni har fortfarande inte startat ngn milano fond till mig....!? haha


bilden är tagen för 4 veckor sedan, då stod vi två utanför globen och väntade på att bli insläppta.
höll på att frysa ihjäl, folk trängde sig, folk mosade ihjäl än, ja var törstig, de snöa som fan...livet var underbart.
jag tycker jessica och jag uttrycker mina känslor ganska bra för att de redan gått 4 veckor...fyfan. ta mig tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0