sleeppiiiiis

har landat i min säng nu, nice! ligger och hör min brors dova musik och drömmer mig bort en svett. har blivit ganska bra på det sista tiden. "svartdraperi intro ägg t-o-k-i-o-h-o-t-e-l-h-u-m-a-n-o-i-d tom & georg toner av noise/komm ägget öppnas porret-bill står helt plötsligt där i solbrillz och dödar alla fans med sin blick och börjar sjunga "there are daaaaaays.....eller.. spürst du's auch, strom und energie." ikväll har humanoid live dvd:n spelats in i milano och jag längtar tills den kommer och man kan uppleva humanoid city tour i vardagsrummet. ja självfallet inte lika bra som man upplevde de 4 mars, men ändå. under tiden man väntar...saknar...längtar efter dom så duger den helt klart.

men nu ska jag sova ett par timmar så jag orkar med morgondagen. ska sluta mata er med massa tokio hotel. känner mig lite less om ja ska tala om ngt annat. min laddare är hos majcööös och fredrik har sin och josefin då? hon har typ noll batteri. big fUck! men får ladda en stund imorgon bitti. nu äre goooodnattis

från lördags som ja ej visat:




Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv; hahaha, man tackar!!! :D älskar videon!!! hahaha, lilla Bill asså xD

2010-04-13 @ 07:38:09
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0