valborg imorgon!

fullt opp senate dagarna, därför ingen update. men nu är jag hemma och andas ut lite. ligger i min säng och kollar på halv 8 hos mig, soft! igår efter skolan drog jag marcus och anna in till stan för macke skulle ha ngt på musikbörsen och så skulle han köpa nya skor och jeans. skälvfallet hittade jag den perfekta skinn jackan för 500 kronor på bikbok då, bara för jag inte hade några pengar. lika så den perfekta sommarklänningen. den satt till och med perfekt på mig. så efter att ha försökt att förtränga dom underbara plaggen gav jag upp. så ja ringde mamma imorse när jag vaknade och tvingade med henne ut till ikano, (jag var ledig idag) . jag övningskörde dit och hem, riktigt bra gick de och ja fick mina vackra plagg!!

drog till jessi direkt efter och hon slingade mitt hår lite, vart kanon! imorgon äre valborg. och som ja gissade så var väderprognosen för bra för att vara sann. nu står de tråkiga moln över östergötland imorgon......men ja är gla' så länge de inte regnar :) nu ska ja sluta skriva. slänger in ett inlägg imorgon innan festen startar ;) TJARRÅ


mitt slingade hår



klännigen är från jc för 299:-
jackan från bikbok för 499:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0