14 augusti 2010

HÄLLOJS!

Kom hem från Åtvid för en stund sen. Är svin trött och lite halvt sleten. Men det vart en jätte värd kväll igår asså! Käka pizza med Viiicckyyy först, sen vart de för fest i repan med fooolkKZz. Sen vid halv tio-tio gick Tojja och jag upp till Parken och raka vägen in i öltältet. Drack lite och sen börja Drängarna spela. Vart värsta öset då, as härligt. Alla hoppas och dansa. Var geeeenom svett efter. Var kvar på Parken till två för då stängde dom öl tältet. Då stack vi till Kebab baren och käka, feeeettt gooootttt. Marcus och jag kom väl hem vid halv fyra kanske!

Idag tänker jag inte göra ngt mera. Är svin trött asså! Imorgon är de 2 år mellan Marcus och mig så vi ska nog dra in till stan och käka och snacka! Hörs kanske sen :) CHIAO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0