Första skoldagen

Hemma från skolan.....kändes lite konstig att skriva det faktiskt, kan ju bero på att mitt 10 veckor långa sommarlov tog slut från och med idag kan man säga! Haft tre lektioner bara. Den ena gills knappt för de var typ mest Info om olika saker. Men ska bli svin kul med projekt arbetet nu, för vi har en kanon idé och ja tror de kan bli skit bra!! =) Annars idag har de inte hänt mycket. Jessica Oliver och jag fick spontan ryck på våran 4h långa håltimme, så vi stack in till stan och käka lite donken. Sen drog vi tillbaka igen, haha =) vad gör man inte på sin hål timme liksom!? Sen när vi slutat åkte ja in till stan igen och sen övningskörde jag med mamma. Körde ut till Ö&B och köpte ramar för jag ska fixa en grej som ja kommit på, visar när de är klart. Senare i veckan kanske!

Fått massa ärenden uträttade idag med. Satt in skattepengarna på kontot, samt de vi tjäna i lördags, köpt Eriks skiva, fixat ramar, fixat nytt gymkort så nu kör jag så fort hostan ger med sig. Känns bra! Nu ska ja snart äta, sen ska ja plugggaaaa kööörkorrrrtttts teoriiii, JIPPPIIIPPPPPIPIPIP ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0