Körkortsteori, check!

Wihooo fixade min körkortsteori idag. Så jävla skönt att den är klar nu!!! Har varit så jävla jobbigt, med alla test och allt som ska läsas och bankas in. Var nervös som ett svin precis innan jag fick resultatet, men det fixade sig. Nu har jag bara körningen kvar, hoppas fan att jag klarar den. Så håll alla era tummar för miiiiiiig! Förövrigt var ja i skolan en kort stund idag innan jag åkte in till stan. Sen åkte jag med mamma hem och övningskörde lite och sådär.

Ikväll blir de marängswish eller hur det stavas och filmtajm med mor min. Har hyrt 3 filmer. Ikväll ska vi se Snabba cash tror jag =) Så ska jag ladda inför morgondagen, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Hörs kanske senare! Pussis


tror ni det kändes bra eller bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0