Mot stan

Är helt genom svett. Blir alltid så jävla varmt på mitt rum och nu har jag precis sprungit omkring som en idiot och gjort mig iordning. Trodde inte jag skulle hinna, men de gjorde jag gott och väl. Är klar och väntar typ bara på att klockan ska bli sex just nu, då ska ja dra till bussen!

Men hoppas att ni får en trevlig kväll. Det lät nog ja få iaf, vädret är ju härligt som tusan idag! Nu ska ja fortsätta digga med TokYo hOteLl, skit bra hotell, mitt favvo hotell, tio stjärnigt! ;) just nu håller de sitt tack taaaaaal till sina hotell gäster, morr!!!



såhär ser jag ut idag, FEJN


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

2010-08-07 @ 17:13:31
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0