Onsdag 18 augusti

Vaknade för en stund sedan. Eller en stund och stund. Var några timmar sen nu. Kunde inte somna om så jag spelade lite spel på datorn och sen slet jag upp Marcus så gjorde jag stekt ägg macka åt oss, mums! Nu har jag precis gjort ännu ett internet test till körkorts teorin. Har bestämt mig för att göra det varje dag nu fram till jag skriver upp. Buhää, är så nervös!!

Idag har jag inga planer, ska vara med Marcus ett tag till innan han ska dra hem, vet inte riktigt när de bli än. Men ikväll ska ja dra till Björs och titta på fotbolls träning och gå på ngt möte som de skulle ha. Efter hoppas jag att jag kan träffa Jessica en stund och snacka lite skit. Sen blir de sängen tidigt ikväll för imorgon är de jobba lång dag som gäller! Men nu ska ja vara social med Marcus! PÖSSS


nykter bild från november förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0