Sista lediga dagen innan skolan

Dåååålg jag varit på att uppdatera, fy tusan. Har inte haft tid helt enkelt. I fredags var vi på Rixfm och sen kollade på Erik Grönwall såklart, bästa under hela den kvällen utan tvekan. Sen festa vi lite och det slutade som det slutade. Men jag har massa bilder från de så dom kommer här nere.

Jessi sov hos mig fredag-lördag och igår åkte vi och jobbade på ett bröllop. Vart en kämpig dag/kväll. Värkte i fötterna i slutet. Tog halv två bussen hem på natten. Hon stack till Josh och jag till Marcus. Sen idag sov Macke och ja jätte länge innan vi åkte in till stan. Han skulle övningsköra och lite där inne. Nu har jag precis storstädat rummet! Ska väl äta snart, annars blire körkorts teori ikväll. Imorgon börjar skolan, vart tog alla 10 sommarlovs veckor vägen? Kommer en bild bomb sen med bilder från mitt underbara loooov <3

Later




ramsels



velvet & linda

apollo drive


love generation

broken door

Snyggis erik!


stenmark!

ola

I VÄNTAN PÅ ERIIK GRÖNWALLLLL


och han kom <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0