Sköna gröna grebo

Regning kväll igår kan man lugnt säga. Gud pissade över Grebo och de blev väl kanske inte riktigt som man tänkt sig. Jag och mina vänner höll mest till på den ny startade puben, vilket var riktigt trevligt!! Så jag hade kul trots allt regn. Men kunde nog blivit ÄNNU roligare om regnet hållt sig börta. Drog till åtvid vid halv tolv ngn gång. Mp fick komma och hämta oss. Puben hade stängt då, tydligen pga att ngn förstört!? Jävligt bra jobbat vem fan de nu var!! Hur som vart de kebab baren då, så jävla gott!!!! Sen drog vi hem. De sluta med att jag sov hos Marcus, haha =)

Kom hem från honom för en stund sen. Ska chilla och ladda batterinerna till nästa vecka. Mycke som händer, viktiga saker! Men vid fem blir de derby i åtvid, björs-åff! Ska heja och heja och heja! Suger att ja inte kan va med....men that's life. Nu ska ja fixa ngt att äta, är sugen som fan! Hörs nog senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0