Tisdag 10 augusti

Har varit iväg några timmar och uträttat lite ärenden. Drog först och klippte topparna. Så de blev inte så stor skillnad. Har bestämt mig att bli duktigare på att klippa mig. Förr kunde de gå ett år mellan varje gång jag klippt mig. Fy på mig! Jag vill få långt hår och då måste jag klippa mig imellan åt om de ska bli fint jööö! Drog ner till Åtvid sen och tränade med Ulla, säger bara TRÄNINGSVERK IMORGON! Har redan ont vafan, haha! Fick goda besked, får börja träna lugnt på fotbolls träningarna. Känns heeeelt ok asså. Har saknat det en aning. Så ska dra dit imorgon och skriva på övergångs papprerna samt träna lite lugnt!

Köpte lite nya skor idag på sportringen. Ett par svin sköna löp-skor för 750:- sen två par tyg skor eftersom mina har gått sönder. Feeels greaaat. Vet inte vad ja ska hitta på mera idag, kanske va med Marcus senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0