Torsdag eftermiddag!

Sitter i soffan och lyssnar på musik och sådär. Ruggit och tråkigt väder ute idag! Haft en vanlig skoldag och kom väl hem lite innan tre precis. Var på banken med mamma innan vi åkte hem. Så har fixat med mina sparkonton oså. Ska börja leta efter en bil med bra pris snart när jag vet om jag klarar körkortet, vill ha en liten och inte så klumpg bil, har ni ngt förslag på ngn som kanske ska sälja? Säg te mig vetja.

Bara en dag skoldag kvar denna vecka. Skönt! Sista körlektionen imorgon innan uppkörningen, hjääääälp! Sen på lördag äre festa på Sköna Gröna Greboooooo :) Men nu ska jag plugga körkortsteori. Sen får vi se vad jag hittar på! Puss på eeeer =)


uppe på birka paradise när vi åkte den i april :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0