Trött & sleten

Har precis tagit en varm skön dusch som verkligen behövdes. Mitt hår var ett stor jävla kaos. Illa asså. Igår va jag ute på krogen med Jessi, Matte, Fegge, Emilia & Oliver. Jäkla trevlig kväll. Även om Emilia och Oliver tog lite för många tequila shot så dom fick åka hem lite tidigare, haha :) Vi skicka hem dom runt ett kanske. Sen gick ja och Jessi tillbaka in på Plaza och flirta till oss en varsin shot och drink. Något vi kanske inte hade behövt. För fyyyyyfan vad bakis jag var imorse. Kunde inte ställa mig eller sätta mig upp överhuvudtaget asså. Allt bara snurra. Men vid två tvingade ja mig upp för att åka hem. Jessi och jag sov nämligen hos Fegge med honom och Matte! Har jobbat ikväll förstår ni, gick faktiskt bra även om ja tvivlade på att ja skulle palla imorse, haha! Men nu är ja jätte trött och ska strax sova. Ska jobba frulle imorgon och sen ska ja äntligen få träffa min pääälskling som kommer hem, saaaaaaaaaaaaknaaaaar!!

Vi hörs imorgon! Tog inga bilder igår och dom jag tog är ändå så jävla suddiga pga att man var rätt onykter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0