TRÖTT

Sitter vid köksbordet och väntar på att tacosen ska bli klar, så jävla gott asså! Är svin hungrig. Har varit uppe sen kvart i fyra imorse så känner mig rätt sleten. Köpte mest bra att ha saker idag. Hudvård, hårprodukter, strumpor, sport bh, en smyckes hållare osv. Kom hem vid halv fem och har suttit och kollat hotell till sthlms resan jag och Macke ska göra eftersom ja fick de i födelsedags present av honom. Men har bestämt att vi ska boka när han kommer hem från Öland i helgen ist! 

Nu sitter jag och känner mig ren och skön. Haft peeling i ansikte och på kropp (köpte nytt idag) , hår inpackning, smörjt in mig och badat fotbad och masserat in fötterna i en fotolja jag också köpte idag! Så nu ska ja bara äta sen är ja redo för sängen, imorgon bitti klockan kvart över 8 går bussen till Liseberg med mina bruuuudZzzz, KUUUL!


älskarrrr att känna mig reeeeen

Kommentarer
Postat av: felicia

hejhej :)

allt bra med dig ?

2010-08-04 @ 18:53:25
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så gott med tacos :)

2010-08-05 @ 11:41:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0