Hejdå sommar!

Ska locka håret till imorgon och ladda ner lite musik och lägga in på mobilen. Bland annat Eriks skiva, vet inte varför jag inte lagt ner massa energi och lyssnat på den!? antagligen varit för upptaget av Tokio hotel, haha! Hur som helst är "Somewhere between a rock and a hard place" GRYM. Stay är så jävla fin. Lyssna på den. Men nu till saaaaaaak....

Jag har haft en gryyym sommar, en av de bättre tror jag. Men imorgon börjar skolan och man kan nästan säga att den är över. Så jävla fort det gått :o GALET! Men nu tänker jag BOOOOMBA er med bilder innan ja ska sätta igång med de andra. Se och njuuuut!!







midsommar! julias bilder


















Bäst och göra sig redo för en höst nu då. Ändå ganska mysigt. Men efter bara ett par veckor lär man sakna ihjäl sig efter värmen. Haha ;) Här får ni en härlig vinterbild från förra året. Erkänn att man vill ha snö litelitelite när man ser denna bild? =)





Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; åh du skulle kommit fram :) då hade jag blivit superduper glad tjejen, ska du veta! du får lova att komma fram nästa gång ? :) TACK i stora lass söten! KRAM

2010-08-22 @ 23:32:20
URL: http://ANGELICABLICK.SE
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-23 @ 11:47:05
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0