Bjud på dig sjäääälv!

Idag när jag gick in på Paows blogg hade hon skrivit en grej som passade mig och Jessi pörfekt.
Hon ville att hennes läsare skulle bjuda på sig själva och skicka bilder där man gör fula miner.
Vad passar inte mig och Jessica bättre? Seriöst! Vi har nog flera oseriösa bilder än seriösa.
Dock kände ja inte för att skicka våra mest brutala, ser ju ut som vi skiter ut ett berg!
Men självklart skickade jag in en på oss två. Det jag vill komma till är....
....att jag tycker flera människor borde bjuda på sig själva!
Guh så tråkigt mitt liv skulle vara om ja inte fick va lite "mongo" ibland tsm med Jessica.

Nu har jag lagt mig och tänkte läsa lite bloggar och sen ringa Marcus!
Imorgon ska vi va på vårdcentralen vid 10 och ta sista sprutan innan Thailand.
Sen till praktiken, skoj skoj! Hörs imorgon ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0