Blogglust?

Har tappat blogg lusten? asså jag vet aldrig vad jag ska skriva.
Mina dagar ser ändå typ likadana ut så de känns inte kul att skriva om.
Jag var på Villan, slutade fyra, gjorde ngt efter och sen kom hem.
Ja ni fattar...hehe!

Nu sitter jag hur som helst hemma och glor.
Har lite svag huvudvärk på ena sidan av huvudet? asså vad är detta?
Längtar till lördag som tusan och till imorgon för då ska ja äntligen
mysa och umgås med min kära pojke! Har inte vart sen i söndags.
Han har ju varit sjuk och ja har inte velat bli smittad.
Men de är bra att sakna varandra, man ska de i ett förhållande tycker jag!
Skulle aldrig palla om vi va med varandra jääämt.
Och dom kommande två veckorna ska vi ju bo ihop, hihi ♥

Skriver nog sen. Ska göra ngt med mitt liv, men vad?


haha lucia när ja va 14! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0