Day one

Presentera dig själv.

Ja ni....
Jag heter Josefin för den som inte vet om det.
Kallas för Josse eller Jossan. Sen även för Jossi.
Men det är bara av Macke och hans mor & far.
Sen av Tojja när hon är full, hahahaha

Bor ute på landet i en....öh....håla som heter Värna!
Ligger 1,5 mil utanför Åtvidaberg.
Bor med mamma, pappa och lillebror Fredrik.

Jag är 18 år. Fyller år 2 augusti.

Går i skolan i Åtvidaberg. Läser Hotell/Restaurang utbildning.
Tar studenten i sommar. Trivs skit bra på denna linje.
Vet dock inte till hundra vad ja vill göra i framtiden.
Men finns massa kul i den branchen.
Extra knäcker på Villan i Åtvidaberg.
Ett hotell + restaurang. Trivs underbart bra!

Är tillsammans med Marcus Johansson sedan sommaren 2008.
Vi har det riktigt bra ihop. Har ett väldigt enkelt förhållande känns som
ett bra sätt att förklara våran relation. Vi är inte helt beroende av
varandra, är inte svartsjuka, har inget kontroll behov.
Det är lite fritt liksom. Precis som både han och ja vill ha det.
Älskar honom!

Har massa vänner! Älskar att lära känns nytt folk!!
Speciellt när man festar. Är så jäkla skoj :]
I nyktert tillstånd med såklart, men ni fattar.
Mina bästa vänner heter Jessica, Viktoria, Sofia,
Emilia & Julia. Dom betyder mest för mig och vi
finns alltid för varandra. Dom har jag roligast med!

På fritiden spelar jag fotboll har jag alltid kunnat skriva förr.
Men det kan jag inte skriva just nu. Sommaren 09 slet jag
av mitt korsband på en match och vart tvungen att lägga skorna
på hyllan. Nu känner ja mig redo för att börja lira igen på en lägre
nivå. Men vet inte hur de blir riktigt än. Får se!
Annars är ja mycke med Marcus, slappar hemma, gymmar, jobbar,
är med vännerna, festar.

Är en väldigt positiv person. Det är något jag alltid fått höra
från människor omkring mig. Känner mig ganska omtyckt
av dom flesta. Försöker ofta vara glad. För de värsta jag
vet är sura människor. Jag är mig själv och trivs bra med det.
Även om ja inte har en midja som Paris Hilton och perfekt hy,
perfekta bröst, perfekt rumpa och hundra miljarder.....
så är mitt liv helt ok ändå.

Hm......
Det jag kommer på nu! Tror det får räcka.
Nu ska jag sova :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0