Festa igår :)

Ännu en söndag! Men de känns inte så jobbigt
Eftersom att om 3 dagar är man påväg till andra sidan jordklotet, underbart!
Svettas och komma hem till julafton som en levande pepparkaka, längtar!

Igår vart de fest, och ja kan säga att de kändes som jag tog igen alla helger jag
inte festat på den senaste tiden, för fysatan! Vi var ute och fightades rejält i dimman, hehe!
Men kul hade jag, är ngt speciellt med björs folk tror jag, haha!
Var och dansa i fest lokalen ett tag, sen drog vi på "efterfest" hos Anna och körde lekar.
Jag, Jessi, Jb, Emil, Johan & Anna! Jävligt kul :) Sen vid halv fyra eller ngt så gick jag
Jessi, Emil och Johan hem till Jessi. Jag halv däckade, men Emil lyckades hålla mig
vaken otroligt länge med sitt jävla snack. Sen vid tio vakna vi imorse och då låg
Emil också hos Jessi och sov, haha! Kul :) Han drog då hur som helst och Jessi och jag
låg och drog oss till klockan två, lite halv sletna! Alltid kul med Jessica, vi kan de där med att festa ;)

Men men. Nu ligger jag hemma och börjar vakna till liv. Ska snart laga mat!
Sen kommer Macke och hämta mig :) ♥ Hörs kanske senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0